piątek, 23 września 2011

Wypożycz Forda Focusa w ElcoAuto

Nowe samochody w naszej wypożyczalni. Od jutra dostępne są kolejne Fordy Focusy 1.6 TDCI

Ford Focus jest popularnym wśród kierowców samochodem. Klienci naszej wypożyczalni zawsze cenili jego cechy i uniwersalność. Postanowiliśmy zwiększyć dostępność wynajmu tego modelu auta i zakupiliśmy jego kolejne egzemplarze.


Największą zaletą Focusa są świetne własności jezdne. Bagażnik ma objętość 385 l.  Układ kierowniczy jest precyzyjny, a elektro-hydrauliczne wspomaganie spisuje się idealnie. Focus zapewnia również bardzo przyzwoity komfort jazdy, dzielnie zmagając się z dziurami naszych dróg. Silnik wyróżnia się przyzwoitą kulturą pracy i niskim zużyciem paliwa ok. 6,5 l na 100 km.

Wynajem Forda Focusa jest idealnym rozwiązaniem dla kierowców ceniących wrażenia z jazdy. Focus jest dość obszernym samochodem- spisze się świetnie zarówno na weekendowym, rodzinnym wypadzie za miasto jak i w podróży służbowej.

Focus z silnikiem diesla sprawia bardzo pozytywne wrażenie- na pewno Cię nie zawiedzie .

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń